Thursday 20 December 2012

algus ja põhjendus


Kusagil kuu aega tagasi oli mul juttu ühe Läti kolleegiga, kes teeb suht-koht sama mida mina. Ehk siis on pealaest jalataldadeni mootorispordis sees. Tema puhul on diagnoos isegi lihtsam, ta piirdub autospordiga. Teema oli järgmine, kuna hooaeg on läbi, siis peaks miskit muud kõrvale vaatama. Ja siis ma ütlesin talle sõnad, mis panid mind ennast ka hetkeks mõtlema. Asja positiivses mõttes. Ehk siis, me oleme oma mootorisporti investeerinud niipalju aega ja meil on töö, mis on ühtlasi ka hobi. Kui paljud saavad seda endale lubada? Vähesed. seega kulla Läti sõber, me oleme üsna unikaalsed, mis siis visata kõik need investeeringud sinnapaika ja hakata tegelema hoopis millegi muuga. Teades, et kui hooaeg kätte jõuab, hakkavad sul ninasõõrmed bensiinilõhna tundes kummaliselt tõmblema. Ta tänas mind, öeldes, et just midagi sellist oli tal vaja sellel hetkel kuulda.
See ongi tema, minu ja veel päris mitme inimese diagnoos - automotohull, petrol head või mis iganes. Kellel väljendub see sõitmises, kellel mutrite keeramises, kellel mootori tuunimises. Minu puhul siis sellest rääkimises ja kirjutamises.
See ongi põhjus, miks see blogi sai loodud. Tõsi, ma oleks võinud oma esimese blogi vahendusel seda teha. Kuid see ei tundunud õige. Seal ma pritsin sappi ja sarkasmi ja kirjutan aeg-ajalt hobi korras autoteste, kui miskit uut automaailmast proovida saan.
Siia püüan kokku koguda oma mõtted mootorispordi teemal, võib-olla sekka ka mõned kuumad uudised ja kuulujutud, seega tasub siintoimuval pilku peal hoida ka ajakirjanikel. Ütlen kohe ette ära, et kuna mulle istuvad rohkem need alad, kus ei kardeta ennast ja masinaid mustaks teha, ehk siis ralli, enduuro ja motokross, siis on ilmselt nendel teemadel vähe rohkem juttu. Kuid never say never. Kellel huvi Dakari vastu, siis maksab alates uue aasta algusest siin ikka piilumas käia, mulle läheb meeletult korda, mida need mehed ja naised seal teevad.
Ma ei luba aga ma püüan ka seda blogi elus hoida, eriti keeruline on see suvel. Hakkame siis pihta!
Foto eest kriips ja kraaps: Timo Anis, Martin Mand, Maanus Purga, Jaanus Ree, Ray Põder ja Suzuki. Enamusel sama diagnoos mis mul.

No comments:

Post a Comment